Με αφορμή 70 χρόνων από την ίδρυση του σωματείου του χωριού μας από τους παππούδες μας, είχαμε την ιδέα να δημιουργήσουμε ένα νέο σήμα, που να συνδυάζει το μινιμαλισμό με το ιστορικό προσωνύμιο «ΘΡΙΑΜΒΟΣ».
Για το λόγο αυτό , η Αψίδα του Θριάμβου στη μέση του logo, παραπέμπει στο Θρίαμβό μας και αποτελεί κατ’ εξοχήν μνημείο ενότητας και πίστης στην ταυτότητα.
Μια παρέα συγχωριανών νεολαίων ως συντονιστική επιτροπή ανέλαβε την έμπνευση και κατασκευή του παρακάτω σήματος. Υπήρξαν διάφορες ιδέες και απόψεις και έπειτα από ψηφοφορία σας παρουσιάζουμε την τελική κατάληξη. Με το πέρας του εορτασμού των 70 χρόνων, το πλαίσιο 1956-2026 θα αφαιρεθεί και θα παραμείνει το κύριο μέρος του εμβλήματος.

